Folksam, billiga, men muppiga..

Igår var jag och pappa in till stora staden stockholm, tog bara runt 20 min från hans jobb, så vi var jätte tidiga..
Men det gjorde inget, pappa passade på att dricka kaffe och äta kakor =)

Sen var det dags för mig att gå in till läkarn och få nervgift injicerat i kroppen.. Hoppas på ett bra resultat =)

Mötte upp pappa innan, på hans jobb så han fick köra mig in, och på motorvägen in till Jakan höll jag på att skita på mig ett par ggr.. Fan folk kör ju som rövhål, och gör idiotiska och farliga omkörningar, fan jag va hela skakis när jag kom fram.. Det var fan på f*tthåret en lastbil körde om och hade sig..

Idag har vi haft toppen väder hela dagen.. Trots min dumma mage så fick jag ett par timmar i solen, torkade av utemöblerna, satt på balkongen och jäste.. Mycket skönt..

Jo men så fick jag brev från Folksam idag.. Då hade jag visst tecknat en ny försäkring, på en tollare.. Vafan tänkte jag, är det Christian i farten igen =P  Men sen började jag koppla namnet på hunden ihop med rasen.. Så jag ringde farbrors fru och frågade om det var kusinens hund, och jo då, det var det ju.. Då har hon alltså tecknat en försäkring till sin hund, i SITT namn, men papprena kom till MIG, och det stod i MITT namn.. Vi har samma efternamn, men vi bor inte ens på samma ort.. Så dom måste klåpat till det och bara slagit på efternamnet, sett att jag fanns med och tecknat den på mig.. På nå annat vis kan det inte gått till.. Så hon fick ringa idag och rätta till felet så hon har försäkringen i sitt namn, och jag måste då ringa och säga upp den i mitt namn, för det kunde dom inte göra når hon ringde, för hon hade inte mitt person nr. Men att teckna den i mitt utan att jag ens ringt, det går minsan så bra så.. Jävla muppar.. Men lite kul var det oxå, att det kan bli så fel, hehe..


Imorn bär det av till Dalarna, jag håller tummarna för bra väder hela veckan jag blir där, eller iaf några dagar.. Gubben fyller nästa vecka, så då ska vi fira med ballonger och partyhattar, dricka saft och äta bullar.. Nee, han ska ju jobba den dagen, så det blir inga hattar och ballonger, säkert inga bullar heller  =(
Och bullar som är så goooooott.. Mumma



Extra idag:






 

 







Knähunden =)

Kommentarer
Postat av: Din svåger

Jag var faktiskt helt oskyldig =)

Men nu har jag fått blodad tand!

Ha det bra!

Kram

2010-05-12 @ 16:04:52
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Madness

haha, jag trodde faktiskt du låg bakom det hela först, men sen tänkte jag att du nog inte var smart nog att hitta på kennelnamn och ras.. ;)

Sekunden efter haja jag vems hund det var.. =)



Kram

2010-05-13 @ 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0