Varför städar man inte bilen oftare..?

Idag fick bilen sig en redig omgång, nu är han så fin så.. Skiner och blänker, inge dammig på instrumentbrädan, fin helt enkelt..
Jag höll på och donade som en tok i runt 2 timmar, precis när jag var klar och skulle ställa in dammsugaren kom lite regn.. Hela förmiddagen såg himlen ut att snart bjuda på oväder, men efter att dom där (få) jumbodropparna föll så kom det inge mer, och dom svarta molnen lixom seglade bort.. Då skyndade jag mig helt i onödan ju..

Sen strejkade ju msn såklart när jag skulle skriva till gubben, ingenting jag försökte skicka levererades, så jag skulle måla om hallspegeln istället.. Plockade ner den, slipade och hade mig och målade, men attans otur att det vart så JÄVLA fult då.. haha.. hade nog slipat för dåligt.. Får nog måla ett antal lager innan den blir okej.. Och om den ändå inte blir så bra så lär jag skaffa en ordentlig färg och måla över det tragiska försöket.. =)
Det blir nog bra tillslut, man får bara inte ge upp..

Det blir ingen tattig hundgård, det blir en riktig, ordentlig hundgård.. Det blir en rätt liten en, men sen när jag flyttar tillbaka till Dalarna så har jag ju ett antal sektioner där som vi köpte när vi flyttade till huset, så jag slipper nog köpa fler.. Det är fint som snus det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0