Sluta vara så jävla efterblivna..

jo men så kom väl snön idag då.. Det har snöat hela dagen och vi har väl fått en decimeter skulle jag tippa på, minst.. Jag gråtet lite inombords.. =(

Dagens roliga är iaf att man ser och hör överallt idag att folk är så oroliga hur dom ska ta sig någonstans imorgon så dom kan byta däck.. Är man retarded och väntar tills in i det sista så får man väl stå sitt kast..
Så många människor kan väl inte ha missat att det skulle snöa idag..?
Det står i tidningen, dom har sagt det på vädret på tv, det finns överallt på internet och man pratar väl annars med andra som faktiskt sett eller hört att på tisdag, då jävlar slår snön till..
Jag säger då det, var är mänskligheten på väg..

Mina vinterdäck åkte iaf på för några veckor sedan, och jag har tillochmed hunnit kört in dom ordentligt för den här vintern, kunde inte bli bättre.. Man ska byta i tid, better safe than sorry heter det ju =)

Hundarna gillar ju iaf snön, men så är det ju efterblivna och utvecklingsstörda djur så man kan väl inte förvänta sig ngt annat ;)

jaha, dags att ge sig ut i den djupa djupa snön med Extra, sen jäklar ska det nannas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0