Söndag..

Nu har min el mill flyttat till Bålsta, så att jag kan använda den.. Det känns ruskigt bra nu så här på hösten (och sen vintern) med dåliga väder eller isande kyla.. perfekt..
Ska nog kunna bli hund med kondis av Tippan oxå, hoppas jag iaf..

Igår var vi vid Kalmar kyrka och tände några ljus, för mommo, moffa och Rico såklart..
Känns så pissigt dagar som igår, givetvis känns det pissigt hela tiden, men just dagar som igår, på alla helgona så känns det värre..


Det är fruktansvärt vackert på kyrkogårdarna på alla helgona, helst i alla minneslundar, det är KNÖKfullt med ljus, och det är så fruktansvärt fint.. Synd att det inte ser ut så lite oftare, är ju helst alla helgona, jul och nyår, typ.. Borde vara varje helg.. Kanske inte under sommaren, för då syns det ju inte så bra, eftersom det blir mörkt sent och så, och det är mysigare när det är lite kallt och ruggigt ute..

Guuud, jag har just proppat i mig en hel jävla burk med fiskbullar och äckligt ris som visst inte var helt genomkokt =P  Så nu ska jag bota huvudvärken och tarmsvedan på soffan, sen kanske, men bara kanske, jag måste gå och köpa någon liten godisbit på macken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0