usch usch usch..!!

Nu har vintern kommit, det snöar och blåser som bara den.. Hoppas det är bättre imorgon när jag har planerat att ut och åka långt med bilen, för är det så här så tar jag inte bilen..!!

Gubben hörde på radio idag om nå kyla från nånstans kallt som gjort vintern så kall de senaste åren, ngt sånt iaf, och tydligen ska den här vintern bli kall oxå, fy fan.. Min kropp grejar inte kyla, jag fryser så det smärtar i hela kroppen, in i märgen.. Jag måste ha ganska varmt inne, annars blir jag så där, får ont i hela kroppen, vilket leder till att jag blir på dåligt humör, och det är fan inte kul för nån.. Vintern är bara SKIT..

Dock kan det vara mysigt att kura ihop sig i soffan och mysa och kolla på film med massa tända ljus, en brasa igång och en kopp te, men det är väl enda fördelen.. =P

Snart är det dags att dra ut och skotta, och det är inte lite att skotta om man säger så, tur att snön iaf är ganska lätt, det blir inte lika tungt..

Note to Pappa: FIXA SNÖSLUNGAN...!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0