Västerås mupparna kom till Bålsta mupparna..

igår hade vi finbesök från Västerås, Jelena och Lionel kom på fika och middag =)
Det var mycket mycket trevligt, förutom incidenten på ica, det hade jag kunnat klara mig utan faktiskt, men förutom det så var det lovely, även fast Lionel mest var tjurig och så där.. Det goda humört kom tillbaka en stund innan det var dags för dom att åka hem, haha, så typiskt..

Det bjöds på god mat, fiskullar och potatis =) Inte ett dugg glammigt, men gott, enkelt och bra snällt för magen.. Nästa gång får jag kanske bjuda på ngt lite fiiiiinare..  ;)


Lionel är så fin, och han börjar bli så stor..!! Folk tror att min biologiska klocka ska börja ticka lite när jag gullar med honom, men icke, det räcker med syrrans barn, dom kan jag gulla med när jag känner för det, det räcker så.. =)
Då kan jag lixom välja själv, och sen när det räcker så finns det inget krav på mig, jag har ingen unge som jag måste ta hand om.. Nej, barn är ingenting för mig, I hate them, inte syrrans såklart, men andras.. Jag är ingen barnmänniska, och jag ska aldrig ha barn..










Kommentarer
Postat av: Din svåger

Trist att jag inte kunde följa med :(

Fina bilder du har tagit på frugan och Lionel! Jag är verkligen lyckligt lottad!!

Kram

2010-11-11 @ 23:21:00
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Madness

Du får följa nästa gång, när jag bjuder på finare mat, hahaha..



Ja, du är verkligen lyckligt lottad, Jelena med ;)



Kram

2010-11-13 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0