Hur 17 lyckas man..?

Jag upptäckte igår att jag hade smuts eller ngt på skon, men tji fick jag, det var inte smuts, det var BAJS..!!

Frågan är bara hur fasiken bajset hamnade OVANPÅ min sko..? Isf måste väl någon av hundarna bajsat på min sko, men jag har inte ens stått i närheten av dom när dom kackat.. Det är ett mysterium.. =)




Skulle vara intressant att veta hur detta gått till =)



Så har jag igår slutfört mitt 24 timmars EKG, det var en jävla plåga att ha dom där grejerna över halva bröstkorgen.. Det kliade och var ganska obekvämt, och man kom inte åt att klia, mkt jobbigt..
När jag var in i tisdags och blev uppkopplad till bandspelaren så hade jag haft två hjärtrusningar på morgonen, så jag anade att det inte skulle komma några fler medans jag var uppkopplad.. Och jag hade rätt, såklart.. På kv'llen igår, efter att jag kopplat loss mig och lämnat tillbaka bandspelaren så fick jag en liten rusning.. SÅKLART..!!
Ibland är dom så små att jag inte känner av dom riktigt, alltså att jag bli osäker om det rusar eller ej, men efter ett tag känner man (ibland) att det rusar.. Så jag kan ju fått ngt litet under ekg´t, som jag inte kände av, men chansen är rätt så liten.. Så det känns ju så där lagom kul.. Genomled allt kliande och obehag helt i onödan, haha.. jag har fan aldrig flyt..

Men jag hoppas iaf att dom ska kunna se NÅNTING iaf.. Ska bara vänta runt 2 veckor och se vad dom säger =)

Kommentarer
Postat av: younameit

hahaha äckelpäckel du kan ju försöka att inte bajsa på skon när du e kakka nödig ;-P

2010-10-22 @ 23:21:16
Postat av: Madness

haha.. Det var ju inte jaaaag, inte den här gången iaf.. Idag lyckades jag, med samma sko, trampa i en gömd bajskorv i hundgården.. va inte så mysigt att försöka få bort det från en adidas sula.. =/

2010-10-23 @ 00:34:47
Postat av: younameit

hahahaha jag vet hur det är jag har likadana dojjor (fast svarta) men o trampa i kakka med dom o få bort det under e fan ingen höjdare hahahaha...

2010-10-24 @ 22:07:05
Postat av: Madness

hahahaha.. Mission impossible skulle jag vilja påstå.. Det är dom skönaste skorna, har haft många såna genom åren, men dom är frikkin värdelösa.. Iaf när man trampar i hundskit.. Voi voi..

2010-10-25 @ 09:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0