Nu är det nära..

Väldigt nära..!  För igår kom snön, redan i oktober, bara några mil från Sthlm.. Det är ovanligt.. Temperaturen är oxå ovanlig, så kallt som det är här, då menar jag minusgraderna, så kallt brukar det heller inte vara i oktober..

Jag visste ju att det skulle komma snö igår, men jag hade väl tänkt mig några få flingor eller lixom lite snöblandat som inte la sig.. Men TJI fick jag, det här var vad jag såg när jag gick ut på morgonen:





På eftermiddagen kom solen, så snön smälte, iaf snön på bilen för på gräsmattan har vi kvar en del.. =/

JAG VILL INTE HA VINTER..!! Jag HATAR snö, jag HATAR kyla, jag HATAR halka, jag HATAR vintern..!!


Kul med vinterdäck, redan i oktober.. Jag kommer gråta inombords när däcken byts, typ imorgon eller på måndag  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0