Blir ryggläge på soffan hela dagen...

Idag var det planerat att åka till Norrtälje, jag hade sett fram emot det väldigt mycket..
Men det sket sig i böjen..

Förra veckan hade jag nåt jävla ras på tarmen, så jag sket blod en hel dag och hade svåra smärtor.. Strax innan 9 den kvällen fick pappa köra mig till akuten.. Alla blodprover och allt såg bra ut, men när läkarn kände med fingret i bakdelen så hade jag ömma punkter.. Så det är därför jag ska göra en rektoskopi på måndag..

Hur som helst, efter den fredgen har det varit bättre, jag har levt på skonkost så som yoghurt, rostmackor, fiskbullar och potatis, och jag har lyxat till det med nudlar, haha.. Men det har varit bra..
Tills imorse.. vaknade 7 av att jag hade fruktansvärt ont tarmen.. var ju bara att springa på toa, och så kom det blod, igen..!!

Nu var det ju väldigt lite, men jag kände att jag inte tar någon risk, så kul, det var JAG som ville åka till Norrtälje, det var JAG som såg till att vi skulle göra det, men det slutade med att det är JAG som får stanna hemma.. =(

Det kommer fler dagar, och allt det där, men ändå.. Jävla SKIT..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0