Undrar vad tomten kommer med i år...?

Snart är det jul igen.. Perkele va tiden går fort, speciellt när det inte känns som det var 9 månader sedan sist..
Aningen deprimerande måste jag säga, och jag vet inte ALLS vad jag ska göra på julafton.. Jag vill ju gärna fira med gubben, men samtidigt vill jag inte lämna pappa ensam på julafton, eller Bosse heller för den delen..
Högtider och ensamma människor går inte ihop, även fast det är själv valt, eller hur man ska säga..

Man förväntas vara med familj och/eller vänner på jul, och när julen är slut så ska ju alla jämföra vad dom gjort och vilka dom firat med, och gärna ska det tävlas om vem som haft roligast/trevligast..
Det är precis som i skolan, fast då tävlas det om vem som fått bäst julklappar.. Jisses..


Imorn bär det av till Norrtälje, dags att hälsa på släkten.. Ska bli kul, och trevligt, som alltid =)

Och på måndag bär det av till Enköping, ska få en kamera upp i bakdelen..!! Voi voi..
Som tur är ska dom bara upp en liten liten liiiiiten bit, så det kanske inte blir så himla hemskt som alla säger.. ANnars hade jag krävt lugnande, minst.. Men det ska nog gå bra.. Tycker dock att det räcker nu..
Men så ska jag ju tillbaka till Enköping senare i år, ska ju kolla upp hjärtat, ett till tecken på dålig avel ;)

Jo men nu går bilen så braaaaa.. Nya däck, framvagnsinställd, så ratten är nu rak igen, woohoo.. Som att köra en helt annan bil, mkt skönt, mkt mkt skönt.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0