Äntligen är det gjooooort =)

Jag har velat göra en medusa ett tag nu, och idag var det dags.. Tur att han hade tid idag, förhade jag fått en tid till imorn hade jag säkert bangat.. Nu hade jag bara strax över 1 timme på mig, så jag hann inte banga.. =)

Såååå, nu har jag min "lilla" stav i överläppen..
Förövrigt så är läkstaven LÖJLIGT lång.. Ser fan inte klokt ut alls.. Och jag sväller knappt någe (knappt svällt efter någon piercing), så ja, det står rakt ut bara.. Och så här ska jag gå i 1-2 veckor, porrigt.. hahaha..

Jobbigt bara när den står ut så långt, blir ganska jobbigt när man ska klä sig, eller tvätta nyllet.. men men, det är sånt man får ta, det gäller bara för ett tag.. =)








Don´t mind my mustasch  ;)

Kommentarer
Postat av: chocko-x

Najs Najs muchigadamen ;) haha nä skojja skillnaden är bara att din kamera är för bra så det syns, dom få fjun man har i fejjan :)

O ännu en gång moooodigt!! :D

2011-04-14 @ 19:04:34
Postat av: faster

vad har du gjort? Jonte lilla.Ja,ja det tar väl ett tag innan man har vant sig.Snyggt?Jag vet ej.Måste se dig live.Men det blir nog bra.Du är modig.Kramis

2011-04-16 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0