Börjar misstänka pestsmitta i mitt akvarium..!

Imorse hittade jag en döende platy i akvariet, hon levde, men var inte långt ifrån att dö, så jag spolade ner na.. Helt sjukt va fiskarna dör.. Iofs så lever dom inte så jävla länge alla ggr när man köper från ngn djuraffär, kan ju vara hur jävla gamla som helst, men det känns ju lagom kul ändå att dom dör som flugor, nästan.. Det är pesten som kommit helt enkelt, ja jag säger då det..

Två platyhonor ska nog ha smått tror jag, blir att köpa ett yngelkar snart.. jag som inte ORKAR att ha yngel just nu, men men.. Det är som det är..


Ska försöka få en tid i veckan för att pierca mig, helst imorn så jag inte hinner fega ur.. Velar lite ifall jag kommer passa i det eller ej, och det vet man ju inte innan, tyvärr, men den har jag suktat efter lääääänge, så det kommer bli av, och blir det fult få man väl bara ta ut skiten då.. Bangar jag den här gången så kommer fler tillfällen sen..

Tänk att man blir så jävla feg när man blir äldre.. Eller ja, man och man, JAG blir feg.. 15 år gammal piercade jag näsan, själv, inte ett dugg skraj.. 16 år gammal piercade jag läppen, inte ett dugg skraj.. 18 - 19 år gammal gjorde jag en genital piercing, inte ett dugg skraj då heller.. Men NU, fy fan asså..!! Kallsvettas nästan bara jag tänker på det.. jaja, det blir nog bra med det oxå.. Klarar man att sätta in en jävla spiral (2 ggr inom loppet av 3 minuter) så grejar man banne mig en jävla piercing...!!!


Hela mitt ansikte kliar och svider.. Fruktansvärt irriterande.. Jag har börjat med mina morgon och kvälls krämer nu, antibiotikan får jag ta sen när jag vågar, för jag drar säkert på mig biverkningarna illamående/kräkning =/
Tack du kära spiral för alla satans jävla biverkningar..!! Men du gör nytta oxå så bara dåligt är det inte, som tur är..


Nu ska jag sova bort den här jävla skit dagen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0