Det är ganska irriterande..!!

Efter dagens middag fick jag sånt satans bubbel i magen/tarmen.. såklart börjar hjärnan arbeta, "har jag tagit mig i/runt munnen med lortiga fingrar, Har jag ätit något jag kan bli sjuk av, Har jag träffat någon som kan ha smittat mig.." osv osv.. Får såna hjärnspöken att det är äckligt åt det..
Jag HATAR min jävla fobi, jävla fittskit och paja mitt liv..!!

Blir så jävla trött på mig själv att just JAG, som har nog med skit att dras med, måste ha en jävla FOBI som styr och ställer och spökar.. Fan ibland vill man bara dö i sömnen och få slippa skiten..
Fast inte på riktigt, för jag är livrädd för att dö, men bara tanken är schysst ibland..


Idag är det Ricos dödsdag =(  Min älskade älskade vän, jag saknar honom!




Du är på ett bättre ställe nu min vän..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0