hujeda mig..

.. vad det svider i nyllet..!
Står det i en bipacksedel att man KAN bli känslig för solen så ska man nog ta det på allvar och inte spendera tre dagar i solsken, för man kan ju lixom åka på att bränna sig, och det har jag gjort..!

Känns lite tråkigt eftersom jag lär fortsätta med krämerna, och jag har aldrig någonsin varit känslig i solen förr, men det går ju att bota med lite solkräm.. Det hänger ju bara på att jag med mitt guldfisk minne ska komma ihåg det oxå.. Däri ligger lixom problemet.. =/

Som om inte det vore nog så har jag fått tandvärk..! Ngn tandjävel har väl ett jävla hål då, för det gör ont när jag äter.. Eller rättare sagt när jag tuggar på höger sida, annars känns det inte av..
Känns som jag hade nog med utgifter innan, för nu kommer jag bli lusfattig pga det här.. Det är banne mig inte lätt att vara sjukskriven, man får inte så mycket pengar, men att sen åka på att få problem med tänderna är fan dödsstöten när man är fattig som en jävla kyrkråtta...
Får väl prostituera mig eller nåt..

Dessutom är jag trött som en babian.. Det gick lixom inte att somna igår..
Jag är van att somna innan 12 på kvällarna, men igår låg jag vaken och bara vände och vred på mig tills klockan blev runt 3 på natten där någon gång.. Inte nog med det så vaknade jag sen HELA tiden, så när klockan slog 9 imorse var det bara att dra upp sitt trötta jag..


Idag ville jag åka till Bromma Zoo, men jag hittar inte dit, och min ultraelaka far ville inte köra mig dit..!! Guuuuuuud så elakt.. Kanske inte många som tycker att det är elakt, men när man blir kallad för läppapa och får en osmickrande sång på köpet så är det elakt att inte ställa upp för allt psykisktlidande man har åstadkommit..
Så det så..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligg kvar i sängen så händer inget.Inge tandvärk,behöver ej gå ut i sola o bränna sig Kramar

2011-04-17 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0