Mission sluta äta godis..!!

Nu är jag inne på dag 4 utan godis, det går över förväntan, jag är faktiskt lite chockad över mig själv =)
Tro nu inte att jag skippar allt socker, för det gör jag inte =P  jag dricker mindre te, vilket resulterar i mindre socker, iofs, men sockertorsk som jag är så behöver jag iaf lite socker..

Igår fick jag ett sug, och eftersom jag faktiskt her godis hemma så ville jag inte vräka i mig det, så jag poppade lite popcorn istället.. Inte så nyttigt, men eftersom planen är att sluta äta godis, ja iaf varje dag, så är ju popcorn ett bra allternativ tills jag har nått dit..

Nästa vecka får jag hem mina promenadskor som jag hade hos T, dom kommer med posten så jag kan börja gå igen, jag gör inte om mitt senaste stunt, prromenera ca 1 mil med plattsulade sneakers.. Det var inte så poppigt för ryggen kan jag tala om.. Och så börjar mina stjärt-övningar, nu är det fan på tiden att mitt saggy ass får känna på att den lever, måste rycka upp sig en aning tycker jag.. Frittfall klär inte mig  =P

Räknas det förresten som godis att man fikar..? Vi var ju hos syster och svåger idag, och man tackar ju gärna inte nej till lite fika, som bestod av kladdkaka.. Inte ett DUGG nyttigt, men vafan, det är dessutom lördag..
Nej jag tänker nog inte räkna det som godis, och sen har jag sagt att jag får äta godis på helgen, så nu har jag fått min "ranson", plus en glass.. Så nu blir det inge mer förns nästa helg..!!


Skit bra lägenhet dom flyttat till, så mycket bättre än den förra, det kommer bli bra som fan det där =)

Akvariet har jag hemma nu, står i duschen, ska kolla att det inte läcker, ingen höjdare om det släpper ut allt vatten sen när det sår på plats och allt, fuktskada AB, min pappa skulle strypa mig.. =/



Nu ska jag kolla på Defendor..!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0