My fish tank..

I brist på annat att skriva, eller göra öht, så fotade jag mina fiskar.. Vissa bilder blev inte så bra, men att fota djur, och helst fiskar som blir rädda för ljuset är inte det enklaste..


I mitt akvarium bor:




Två såna här, dvärg guramisar..




Två såna här, blåguramisar.. (blir ganska så fula på bild, tyvärr)




Tre scalarer..








En kamphona..



Tre olika slöjstjärtar..

Först ut en som jag inte vet vad den kallas, men den heter Titti iaf..



Golfbolls slöjstjärten Gullan..



Och sist med inte minst av de tre, en red cap..




Sen finns ett par platysar, grå/blå/svarta, röda och gula..







Malarna är inget att visa, två små fula saker bara..


Fick i lite ny dekor åt dom igår, dom var väldigt misstänksamma mot kulorna.. =)





Jag tror jag fick med alla.. Jo men så ser det iaf ut i min tank =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0