Påsk, vad är det bra för, egentligen..?

Då har påsken passerat, skööönt.. Jag firar inte påsk så, så att slippa allt påsktjat är ganska skönt =)
Helgen bestod av att träffa vänner och släkt, på ett icke påskvis..

Söndagen spenderades ute med vännerna i solen, vi gick en promenad och slog oss sen ner i gräset och bara låg där och slöade i nån timme.. Gräset luktade gott och det var så otroligt skönt, det var banne mig en bra dag..

Det har varit fruktansvärt bra väder hela helgen, så varmt att jag haft shorts på mig, och det har ALDRIG hänt förr i April.. Brukar inte klä av mig förns slutet av maj - början på juni, men nu har man ju inte kunnat låta bli..


Kommande helg blir väl fullt upp, ska till syrran och Christian och kika på nya lyan, sen ska vi väl till norrtälje, faster fyller år.. och nästa vecka har jag planerat att fixa nya akvariet, kommer blir GREAT..!!  =)


Kom just på att det är valborg snart, suck och stön
.. =/


Mina tankar går till CpMorsan som drabbats av magsjukan, usch och fy.. Hoppas du kryar på dig fort.. =)

Kommentarer
Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-04-27 @ 09:20:26
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0