Pissing like a racehorse..

Fan jag har inte druckit så jävla mycket, men igår och idag har jag pissat och pissat och pissat.. Har jag samlat vätska på nå vis eller..? Igår fick jag springa på dass varje halvtimme ungefär, och inga små mängder kom heller..
Idag har det lyckligtvis lugnat sig lite, men det är fortfarande för mycket för att vara normalt..

Irriterande är vad det är..!

Något annat som är irriterande är min bil..!!
Min dörr låter som fan, och det går inte att smörja bort det helt, är väl ngt som gått paj, eller är på väg att tacka för sig.. Inte det enklaste att fixa heller..
Passagerar dörren bakom mig går ibland inte att öppna utifrån, då får man öppna innifrån, och dom ggr man måste göra det så låter det SATAN om den dörrfan när man låser bilen..
Fan, fan och fan, att det alltid är något som ska bråka med mig..!!!

En bra grej är iaf att jag har en sån jävla bra plan för Adolf och Sten.. Dom ska snart få flytta.. Alltså dom ska ju vara kvar här, men dom får nytt boende om man säger så.. Kommer bli så jävla bra..
Christian ska hjälpa mig, han är fan värd en guldstärna, bästaste svågern =)

Synd bara att det kommer ta ett tag innan flytten kan bli av, för när jag har grejerna, då ska det fixas lite, och det kan ta några dagar, men det är värt det =)


Jaha nehe, ut på tomten och lägga löv i säckar, wiiiiiiee, skit kul.. Eller inte..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0