Sommarens äckliga plågor..!!

Jo men det har lixom börjat nu, spindlarna har börjat hitta hit..!!

På under 3 minuter har jag dödat 5 äckeljävlar runt ytterdörren.. Det är där dom kommer in, i en jävla glipa vi har där, och tar jag inte död på alla jag ser så kryper dom in på mitt rum som ligger typ 1½ meter ifrån ytterdörrn.. Och eftersom mitt hundskrälle inte sköter sitt jobb så blir det JAG som får ta död på dom, och är pappa hemma, ja då får han komma och plocka upp liket..

Fy fan, efter kräks så är spindlar, myror, getingar, huggormar och tvestjärtar något av det viiiiiidrigaste jag vet.. Jag klarar fan inte av dom..!!
Igårkväll sprang en stor jävel över golvet på mitt rum, låg i godan ro och pös i soffan, fick kasta mig upp och dra min toffel på aset.. Sen fick han ligga tills pappa skulle ner på nerevåningen, då fick han ta upp den och kasta skiten..

Så nu sveper blicken över golv och väggar konstant, och jag tror jag ser dom hela tiden..!! Vill verkligen inte ha skiten här inne..
Tror jag ska skaffa mig en spindelskrämma, vissa säger dock att den låter en del, jobbigt ljud, och sånt kan jag inte ha när jag sover.. Får vara vaken hela jävla sommaren då..!!


Jag ÄLSKAR sommaren, men jag HATAR fan alla jävla äckel djur som kommer med den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0