voi voi..

Vilka dagar det har varit, fullt ös.. Efter idag kanske det kan bli någon dags vila och slappande, hoppas jag..
Det har strulat med akvariet, det har strulat med smärta och det har varit stress..

Igår var jag och Tippan på en roadtrip, det blir samma resa idag, men jag hoppas att jag idag slipper köra hem i mörkret.. Jag blir nästan blind i mörkret, så att köra ca 10 mil och knappt se ett smack är fan ingen höjdare.. Det blev ju nästan så att jag sket på mig ett par ggr, men bara nästan..

Det är så skönt nu när snön smälter och det blir varmare ute, men inte lika kul när dom säger att det ska vara strålande sol hela helgen, och så blir det mulet och regn, det tackar vi för, eller inte.. Fan man vill ju kunna vara ute hela dagarna och njuta, och jobba lite på brännan så man slipper se ut som ett vandrande lik för fan.. Blir det inte sol imorgon som det banne mig står på SMHI så ska jag ringa och klaga, det är fan ett som är säkert..!


Nehepp, dags att byta tillbaka gamla pumpen till akvariet då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0