Dagens fitta 9/8-11..!!

Priset går till............. *trumvirvel*


Det jävla dyngmongot på vårdcentralen som uppenbarligen INTE är läskunnig..!!! TACK...!!!!


Ringde v.c  i morse och behövde ett nytt recept, brådskande som det var så sa bruden i telefon att hon skulle lägga det på någon läkares bord.. Jag var NOGA med att tala om VAD för medicin det var, jag gav tillochmed varunumret, jävla noga var jag..

FICK jag det jag bad om..? Nej nej, det ska du inte inbilla dig.. Dagens fitta valde att jag skulle få ett annat läkemedel.. Hade Dagens fitta bemödat sig att läsa både skriven lapp OCH journal så hade han funnit en text som sa att den medicinen han valde att skriva ut, den funkar INTE på mig..!!


Så här står jag på dag två utan medicin.. Tack, din FITTA...!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0