Det är så här jag skulle vilja vara..


* Aldrig fejka artighet, vill jag inte vara artig/trevlig, så är jag inte det

* Säga EXAKT vad jag tycker och tänker, hela tiden

* Bara bry mig om det jag finner intressant

* Göra exakt vad jag känner för, hela tiden

* Gäspa, vända på klacken och gå ifrån om någon pratar om ngt ointressant

* Inte hjälpa andra med tråkiga saker


Ja ungefär som när jag var yngre dårå.. haha.. Nej men det är väl ingenting jag vill så, men IBLAND hade det varit behändigt om man fortfarande var sån, hade sluppit en massa huvudbry och massa drygt skit..

Man får drömma sig 15 år bakåt i tiden =)



Det här var jag när alla malde på om Norge...!! (förutom dom två sista rutorna då)


Kommentarer
Postat av: chockox

hahahahaha.. du e rubbad du på riktigt ;) men vem bryr sig hahahaha

2011-08-19 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0