Long time no uppdatering..

Se där, jag hittade in här, efter lite tjat ;)

Har inget direkt att skriva, är en himla upptagen person om dagarna numera, oj oj oj, jag har så mkt att stå i, men det kan jag inte skriva om =P

Jo men Pysen har ju hunnit med en utställning till.. Gick väl så där, 3:e pris var vad han fick, bra kritik så, men fy FAN vilken ful rosett..!! Såg ut som den överlevt och skrotat med i ngn kartong sen typ 80-talet.. hahaha..

Har ju hunnit med att köpa gymkort, typ för 1½ vecka sen, men inte börjat ännu, hahaha.. Men det ska jag göra så fort jag blir "frisk", är lite dålig nämligen.. var länge sen jag tränade, snart 3½ år sen, så jag hoppas på bra muskelminne och skit.. Problemet blir bara maten, jag kommer aldrig palla äta så mkt som jag gjorde då, men men, det gööööör ingenting..

jaha jaha, där tog lixom ämnena slut =P

På återseende..

Kommentarer
Postat av: chockox

hahahaha FINALLY!! som jag glott in vareviga dag!! hahaha.. Rosetten då fy fan så HEMSK jävel!! Jordan fick även för sig att "pimpa" bellans så den är om möjligt ÄNNU fulare nu hahahahahahahahahaha skämmiga grejjer det där jävla oldy fashion from hell!!

Gymkort fy faaaan här ska det satsas ;)

2011-08-04 @ 23:33:42
Postat av: Madness

hahahahaha.. Hur fan kunde han göra den fulare..?? hahaha.. det är ju typ mission impossible på den fula faan.. hahahahahaha

2011-08-07 @ 11:29:06
Postat av: chockox

hahahaha, mission impossible eller ej han har iaf lyckats :-P typ tuggat på kanten o strimlat banden lite hahahaha men vafan det e knappt så det märks för den e så ful iaf haha man kan nästan tro den ska se ut så.

2011-08-08 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0