Selebert besök vankas..

R.I.P lilla Bacon..  =(


 

 

Idag får jag finbesök av syster med son, och mamma.. Det var länge sen vi sågs allihopa, 13:e Mars för att vara exakt.. Det ska bli trevligt..



Förövrigt MÅSTE jag sluta äta så jävla mkt glass varenda jävla dag, magen är som en spärrballong..!! Fortsätter jag så här så kommer jag vakna upp en morgon och vara tjock, och det går inte för sig..!!

Det är bara så synd att jag ska vräka i mig massa av den skiten, varje dag, bara för att jag hittar den absoluta favoriten...!! Häagen Dazs for the win banne mig..!!!

 


Känns väl som jag borde klä mig och dra och handla så det blir ngn mat på det här bygget idag =)

 


Kommentarer
Postat av: chockox

Min fina lilla bacon <3<3<3

2011-08-19 @ 19:08:54
Postat av: Madness

Ja hon var ett sweetheart <3 <3

2011-08-19 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0