2012..!!

Då var 2011 förbi.. Skönt.. Jag har stora förhoppningar på det nya året.. Dock flåsar Karma mig i arslet så det lär väl bli samma skit som förra året..!!


People tell me to be less pessimistic,
But i'm just trying real hard to be realistic..!!



haha.. Så äre..


Nej, det här året ska jag nog fan se till att det händer saker och ting, saker jag längtat efter.. Det finns hinder och skit, men dom är ju till för att klättra över eller riva.. Fegheten i mig lär ta över, men jag ska iaf göra mitt bästa, och bättre än så blir det fan inte..

Ska ju börja året med att kolla på lägenhet iaf, det blir av nästa vecka, ganska nice =) Sen efter det kommer iaf vissa saker falla på plats, det har jag en känsla av iaf, så jag hoppas att den känslan är rätt.. Jag brukar ha rätt med den magkänslan iaf..

Dock INTE så poppigt att jag fyller 30 i år, om nästan exakt 2½ månad, DO NOT WANT, men man får ju tyvärr inte bestämma sånt, jävla skit, jag som GILLAR och BEHÖVER bestämma..


Idag var hur som helst en soft dag.. Var och shoppade med pappa imorse, vart lite smått och gott.. Sen var det soffhäng för hela slanten, tror inte jag gjort speciellt många knop idag..
FUCK nyårsafton lixom..!!



Jag och Extra lekte i en kartong idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0