Bajs bajs bajs..

Fan jag har nog mest otur i hela jävla byn..!!

ALLTID otur med hundarna.. Jävla crap.. Det ska lösas, och jag ska sluta skriva om djuren, så vare med det..

Ngt som är jävligt skönt är att det inte är så långt kvar till jul, inte ens två veckor, och här hemma har vi inte ens tagit fram vinterjackorna.. jag använder fortfarande min vår/höst jacka som har samma tjocklek som skithuspapper.. Okej jag ska erkänna att om jag ska ut och gå eller så så tar en skaljacka, som har en fleece innerjacka.. Inte för att den är varm, men för att den klarar blåsten aningen bättre =)

Och snö fick vi ju som utlovat, men det regnade bort lika fort som det kom, och ingen är lyckligare än jag..


Vill lixom att dagarna ska gå så att jag kan få smacka upp julgranen.. MAX 2 dagar före jul, annars går hela julstämningen helt förlorad.. Mer såna här milda vintrar till folket..!!!  =)


Förövrigt vart det ingen utställning i helgen, jag och Marina är svaga jävla cp´n, haha.. smittorisken var för stor.. Men det var lika bra vi stannade hemma, för det hade visst varit över 30.000 besökare där, USCH.. Med så mkt folk blir väl tillochmed HIV-viruset luftburet.. =/

Kommentarer
Postat av: younameit

oh detta "vinterväder" är fan guld!! känns som sen höst eller nåt haha..



Vet hur det känns med otur kring djuren ogilla på den alltså :(



Svaga cp´n hahaha oh näää vi laddar bara inför nästa år ;)

2011-12-12 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0