CRAP..!!!

FAN FAN FAN.. Jag HATAR mig själv just nu..
Jag hatar mig själv till den  jävla grad att jag har lust att ge mig själv stryk..!!!

Den här kvällen skulle garanterat ha varit den ROLIGASTE på länge, om jag bara hade kunnat följa..

Jag hatar den här jävla osynliga bojan jag fan får dras med.. jag hatar att leva i mitt egna jävla fängelse och fan inte ha nå svängrum så som normalt folk har..!!


Jag hatar mitt skitliv, och jag hatar min cpskruvade jävla fobi..


DagensFITTA priset går idag till....... trumvirvel........

MIG och min idiot hjärna..!!



Tur att jag köpte tuggummi här om veckan "Happy gum for your crappy life"
Ska fan tugga så käkarna hoppar ur led på mig..


FAKK..!!!




Kommentarer
Postat av: younameit

:( önskar jag kunde trolla gumman!!

2011-12-03 @ 00:39:34
Postat av: Madness

jag med, åt oss båda fan.. haha

2011-12-03 @ 00:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0