Det var det det..

Julen kom och gick.. Det ligger fortfarande klappar under granen, dom är till västeråsmupparna =)

Min jul var VÄLDIGT chill.. Pappa och jag låg på varsin soffa och såg på tv, inte ens på samma våningsplan, haha.. Vi åt och öppnade klappar ihop iaf..

Pappa HATAR att gå i affärer och köpa klappar och sånt, men i år gjorde han det ändå, min älskade lilla pappa.. Vanligtvis får jag inga paket av honom, utan jag brukar få köpa det jag vill ha, eller a, typ så.. Men i år hade han både köpt och slagit in själv, lilla gulle pappa.. Tyvärr var en av klapparna en hårfön, som jag ju ska få av mamma, och i det andra en epilator - AJ..! Så jag bytte dom, det blev en plattång och ett par hörlurar istället =)
Det är tanken som räknas, JA, men när man sitter med två av en grej, och en annan som kan inte kommer våga använda så känns det aningen onödigt att gå på att det är tanken som räknas.. För så blir saker bara liggande..

Och idag kom Bosse, vi fikade och snackade skit som vanligt =) MKT trevligt..
Fick presentkort på IKEA, kan behövas ifall det blir nån flytt snart =)


Jo men det var storm igår kväll/ i natt, under dagen idag vare lugnt, inge blåst alls, men nu jävlar har skiten kommit tillbaka.. Jävla crap.. det smäller i dörrarna på nerevåningen, det tjuter i fönstrena, och det är JOBBIGT bara.. Snälla vinden, DRA FÖR FAN, helst åt helvete..!

Som om inte det räckte så är jag inte frisk ännu..! Nu har en vecka gått och jag snyter äckelsnor och hostar slem fortfarande..! Visst fan är jag bättre, men inte frisk..
Snälla näsa och lungor, LÄK..! Jag ska ju börja träna med Micke igen, vill ju lixom slippa vänta..

Håller på att knåpa ihop ett motiv på tatuering oxå, kommer gå i typ samma tema som på armen.. ja jag VET, jag borde göra klart den innan jag ger mig på ngt nytt, eftersom den är långt ifrån klar, MEN, jag ska göra en coverup som jag vill ha gjord NU, för jag HATAR att se den där jävla skiten jag har på magen.. Den fula jäveln lixom hånskrattar åt mig varje gång jag duschar eller näckar lite..
Hur som helst så kommer den bli GRYM..!! Ska ta den i etapper, alltså INTE göra alla konturer först, utan dela upp den i två eller tre delar och sen baka ihop varje del.. Kommer bli FET =)

ja men ungefär så där då, slipy tajm nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0