Jag är döende, nästan..

Jag tror att jag drabbats av manflu, jag är såååååå sjuk. host host och snörvel..

Nää, så farligt är det inte, men jag har SJUKT ont i halsen och näsan är som en krav, men samtidigt täppt och gör ont! Så jag tröstar mig med te och honungs vicks.. Skulle vilja bli omhändertagen lite.. Pillad i håred, klappad över ryggen och så där, men det var väl för mkt begärt, som allt annat jag vill ha.. =(

Var förbi Tesse idag en sväng, mådde hur bra som helst.. Kom hem och det sa bara PANG, då var halsen och näsan ett faktum, och näsan blir bara värre och värre hela tiden, SKIT oxå.. Bara jag slipper febern så är jag nöjd..
Brukar bli tvärdålig vartannat år, och nu var det ganska exakt två år sen sist, så jag hoppas jag klarar mig, annars kommer jag ligga deckad i flera dagar med feber och hallisar.. Äckliga hallisar äre, jag ser spindlar överallt, så jag i mitt febertöcken måste skaka täcket och vifta bort dom jävla asen hela tiden.. haha.. Tack men nej tack va..

Dessutom har jag fan inte tid att vara sjuk nu, alla julklappar är inte ordnade..

Hoppas jag är tillräckligt pigg imorn för att dra ner till apoteket och köpa nässpray och bafusin, orka se ut som ett ras när man måste gå igenom hela jävla centrum.. Vilka världsliga problem va.. haha..

Börjar bli skinnflådd under snoken, säxy, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0