Jag överlevde..

Jag ska väl inte ropa hej ännu, är ju inte frisk, men iaf bättre =)

På söndagskvällen, ganska sent, började febern krypa sig på.. Det blev en natt med väldigt orolig och väldigt lite sömn.. Hela dagen igår var jag som ett däck med punka.. Jag låg HELA dagen..
Tur att min hjälte (pappa) gick på apoteket, handlade, och sen körde mig till affären så jag kunde köpa min sjukmat.. Hade aldrig kunnat gjort allt det där själv, jag var DÖDSsjuk, och yr som bara faan i huvet..
Och nej, jag kunde inte skickat honom att köpa min sjukmat, då hade det blivit fel, och jag var inte heeelt 100 på vad jag ens ville ha, så det så!

Och pga att jag låg hela dagen igår, i soffan, så fick jag nå jävulskt ont i ryggen, som att det inte hade räckt med snoret och allt det där..

Idag känns det bättre, tack gode gud.. Inge direkt feber, mer förhöjd temp, har inte ens behövt äta alvedon idag, snoret finns kvar, och halsontet, och tröttheten och allt det där.. Iofs har jag kvar bomullshjärnan, alltså det känns som hela huvudet är fullt i bomull, hörseln blir dålig, kollar jag på tv känns det som jag har i öronproppar och sitter låååååångt ifrån tv´n, lite burkigt ljud fast väldigt dovt och avlägset.. Det är kvar, men det blir bättre iaf..
Så jag har orkat diska lite, varit på centrum och handlat/postat paket, ja lite sånt.. Hoppas det är ännu bättre imorn, vill inte falla tillbaka igen bara för att jag var ute och sprang på byn idag.. Borde nog tagit det lugnt, men det är svårt när man har saker att göra..


Ngt jag finner ganska så jävla CP, det är att dagen innan mitt bröt ut, så vart Marina krasslig, man skulle ju kunna tro att vi varit på samma ställe och vart smittade, för det var iss samma skit.. Men nej nej, så är inte fallet.. Det var nog straffet för vi skippade utställningen, haha, såå, tack och tack.. =)

Kommentarer
Postat av: younameit

vi är som siamesiska tvillingar utan att sitta ihop hahahahahahahaha o nääää inte vanliga tvillingar låter inte lika kul :-P



Krya pårej nu "burkljudet" har jag å :-P



Måste vart straffet alltså.. ;)

2011-12-20 @ 20:04:27
Postat av: Madness

hahahhahahahahahaha.. Siamesiska tvillingar på distans.. hahahahaha.. Helt sjukt ju för fan..!!



haha, schysst att du har burkljudet du å, hahaha, då är man verkligen i sin egen bubbla =)

2011-12-20 @ 22:28:29
Postat av: younameit

hahahaha javisst men sjukt passar bra in :-P

2011-12-21 @ 12:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0