Kanske, kanske snart..

Nu börjar det hända grejer.. Kanske ska jag flytta snart, finns en lägenhet till mig, måste bara se så jag har råd =)
Dock känns det som om jag sätter pappa på pottan som måste bo kvar här själv tills han ska sälja, i sommar nångång.. Räntan har stigit som fan så nu är det dyrt att bo här, speciellt ensam =/

Men samtidigt kanske det är min enda chans oxå, för när han säljer till sommaren så kanske jag annars står där utan boende, och flytta med till Norrtälje är faktiskt ingenting som lockar..

Jaja, vi må si..

Har just varit ute i regnet och skruvat ner hundgården, gud så tomt det blev där nu, men man vänjer sig..
Det är lugnt och stilla hemma nu iaf, väldig skillnad från innan, jävligt skönt faktiskt..

Snart bär det av för att idag IGEN hjälpa Tesse med flytten, jag hoppas dom blir klar snart, är ganska många dagar och timmar man har lagt på det där, ganska boring när man inte gör det åt sig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0