Ingen bra rubrik...

Jag har fortfarande inte kommit över besvikelsen från i fredags..
Det gnager i mig som FAN..
För jag vet att jag hade kommit hem lycklig..
Aja, bättre lycka en annan gång eller nåt..

Lördagen bjöd på lustigheter.. Vi hade spelkväll här hemma.. Spelet var Draw, man får råa/konstiga/fula/omöjliga ord att rita, skissa och gissa ungefär.. Jag och Tesse var på lag och spöade Thomas och Professorn..
Men Thomas blev ganska full och den dåliga förloraren i honom visade sitt fula tryne, och spelreglerna verkade ändras ganska ofta för honom, haha.. Han ritade som en småunge för det första, det gick oftast inte att tyda, plus att vi tillslut inte fick gissa förns han hade ritat klart.. Ganska långrandigt när han tog låååång tid på sig att rita och ibland gjorde om.. Men det var kul, jag skrattade så jag fick ont i käkarna.. =)

Extra visade sin bästa sida hela kvällen och bjöd oss på en riktigt möglig fjört.. Det stank så jävligt att jag var tvungen att öppna balkongdörren.. Ganska ofin i kanten om man säger så =P

Nästa helg bär det av till stora staden stockholm, Pysen ska ställas ut.. =)
kommer nog gå finfint..
Nu är Kirie 4 månader oxå, så hon får ju ställas nu, inte på den utställningen, men andra.. Så det blir väl till att koppelträna under vintern, för hon har gått i koppel bara två ggr och det var då ingen hit direkt :P


Finaste herrskapet från helgen  <3


Thomas & Kirie




Tesse




Professorn & Kirie




Sist men inte minst, yours truly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0