Jaha, idag åker

... målarkläderna på igen.. Ska hjälpa Tesse i nya lyan, det är GANSKA fula färger, så vi ska måla om..

På hemmaplan äre inte så bra just nu.. Extra som brukar älska små hundar är inte så himla jätte förtjust i den här lilla pullan.. Det visar hon genom att knappt kunna lämnas ensam längre, skiter ovanligt mycket i vad jag säger, vill hänga mig i arslet HELA tiden osv osv.. Fan det är skit drygt.. Jag Måste lösa det här, jag orkar inte knussla och planera hela mina dagar så att det ska vara bra för alla, för det duger iaf inte för Extra.. SUCK...!!!
Det är hjärtskärande, vill ju inte ha en "deppig" hund..
Måste lösa det på något vis, för jag har snart slut på ork att ha det så här..

Något fattas mig, och det RETAR mig.. Lär fan ta tag i det här nu!

Kommentarer
Postat av: younameit

Du vet att jag hjälper om jag kan på nåt vis!



Jobbig känsla :(

2011-12-06 @ 18:19:43
Postat av: Madness

Tack Norsään <3

2011-12-06 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0