what a day..

Åkte in till Jakobsberg idag, skulle kolla lite på rean och klippa mig.. Åkte in med Jenni och jag talar nog för oss båda att det var en jävla besvikelse.. Rean alltså.. Fanns inte mycket jag vela ha..!!

Hittade en pylle (pyjamas), två linnen, en fleecetröja och nån bh.. Men that´s it..

Så utan mat i magen ville jag bara åka hem, så vi begav oss.. Hemma i byn plockade jag upp Tesse, åkte med henne hem en sväng och for vidare för att lämna Professorns grejer han hade glömt i hennes väska..
Planen var då att möta honom på parkeringen, lämna sakerna, typ ta en cigg och dra..
Jo tjena, vart fast i fan 1 timme och 45 minuter.. GANSKA kallt..!!
Stog alltså stilla så länge, och frös så jävligt (skakade) att jag fan fick håll..!! Plus att jag stelnade till i ljumskarna typ, så när jag skulle dra fick han hjälpa mig in i bilen, kunde knappt böja benen.. haha.. Resan hem var kort, men skakig, var aningen svårt att hålla sig på vägen..
Ska väl nämna att jag hade sämsta kläderna för att vara ute.. höst/vår jacka som är lika tunn som dasspapper, inga vantar, kalla skor, kalla byxor.. Det där gör jag ALDRIG mer om..!!

Det tog en jävla stund att "tina upp" när jag kom hem..! Men det var trevligt, trots pisskylan..

Jag var hemma vid 19:50 ungefär, och magen var tom, men hungern var borta sen länge.. Och jag fick bara ner en arraksboll och en banan, fin mat för dagen.. haha.. Ska väl mölja ner en banan till innan sovdags..

Såååå, snälla gud, gör mig FRISK så jag kan börja träna nån jävla gång..!! Seg jävla rosselhosta och jävligt kladdigt snyt gör att jag måste vänta, fakking CRAP... Tur att jag iaf har typ Bålstas bästa PT, igen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0