who pissed in my vagina..?

Så åkte jag och pappa till Sala och lämnade av Tippan, svängde förbi kyrkogården och drog hem.. Eller a, vi stannade i enköping och handlade.. Eftersom jag sov som ett jävla rövhål inatt så var jag SÅ jävla trött när vi kom hem..
Det var bara att vila en stund.. Sov inte, utan låg bara och blundade en stund, och när jag sen reser mig igen så är jag på sveriges SÄMSTA jävla humör..!!
Jag skulle nog kunna ge ngn på käften för ingenting just nu..

Hur i helvete kan det komma bara sådär..?

Nåväl, det rinner väl av mig under natten eller så, hoppas jag..


Var då iaf förbi Rico, han ligger ju i Sala.. Har haft så sjukt dåligt samvete att jag inte varit där på två år, så nu när vi ändå var i krokarna passade jag på att gå dit och tända ett ljus..
Var tvungen att säga till han att var en svikare, för det kan jag tycka ibland.. Men samtidigt vet jag att han har det bättre nu, jag är kluven, men nog var han en svikare allt..






Saknar dig vännen  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0