Det går bra nu...

Det känns som jag hamnat i nån sorts flyt, det tackar bitterfittan för =)
Hundarna är enkla att hålla igång, och rör sig mer än gärna på det vis JAG vill, utställningskopplet är kirrat, utställningstältet kom idag, Pysen är anmäld till Köping 24:e juli..

Nu fattas det bara att han lär sig att visa upp sig, och kuta vänstervarv, men det viktigaste är nog att han går ner i vikt..!! Sen är jag nöjd..
Började öva idag, det gick skit dåligt, hahaha, han ville inte alls.. Men han var ganska duktig när jag tog han på pungen 10 ggr, han fick ju godis.. haha.. ja det låter som värsta snusket, men han måste vänjas med det då domaren kommer klämma han på bollarna på utställningarna, och sist såg han inte direkt ut att njuta av det..
Det är hårt för grabbarna i ringen ;)

Annars går det framåt med fobiterapin.. Har överlevt den där vidriga kakan jag tvingades äta i måndags.. Min terapeut hade tagit i den, och INTE tvättat händerna (hon är vääärsta lortgrisen förövrigt), och jag var tvungen att äta den..!! Singoalla är förevigt äckligt i mina ögon numera.. Av någon anledning så ar jag knappt tänkt på den där kakan, i vanliga fall hade jag typ självdött efter att ha ätit skiten, men inte nu..! Måste bero på att jag inte haft TID att älta, och plus att det är sommar, det är ju alltid enklare då, men ändå, jag är chockad vill jag lova..
Det är ingenting jag vill göra om, ALLS, tyvärr måste jag, måste komma över hindret och omprogrammera hjärnan att det inte alls är farligt, och det tar TID, men jag hoppas det blir iaf en liten förändring, det är jag värd.. ;)


Nu ringer glassklockan, det är dags att fläska i sig Häagen Dazs, pralines & cream, TO DIE FOR..!!
"Pure creamy vanilla ice cream infused with crunchy praline pecans and thick rich swirls of smooth gooey caramel. a classic delight blended to new heights of indulgence."




Kommentarer
Postat av: chocko-x

flyt gillas :P

Häagen-bajs ;) mums

2011-06-23 @ 09:29:55
Postat av: Anonym

hahaha.. Du borde prova bajsglassen, den är SJUKT god.. Och man får inte magproblem som med mjukglassen ;)

2011-06-23 @ 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0