Glad midsommar då...

Eller nåt...

Idag blir det lugnt, eller ja, vi får se.. Sväng gänget kommer väl förbi senare till kvällen och spelar kubb och så.. Det sorgliga i historien är att ett jävla vider kanske ska följa.. =/ Men vi blir ett par st isf, så jag behöver ju inte ens vistas i närheten av vidret.. Great success =) Hällre det än sitta helt ensam, typ..
Får dränka vidret i poolen om han kommer och är sitt vidriga jag..


Gud jag har verkligen VÄRLDENS BÄSTA grannar.. fy fan va dom är gulliga..
Höll på och klöpp gräsmattan, så tog soppan slut och jag fick inte upp tanklocket på klipparn.. Så jag kilade över till grannen så karln i huset fick hjälpa mig.. Vi stod och surrade lite och så sa han att jag var välkommen över och äta med dom och typ deras släkt.. Klockan 13 var det midsommar lunch, så det var bara att jag kom..
Han trodde säkert att jag skulle vara helt ensam eftersom pappa inte va hemma..
Nu är jag inget fan av midsommar, och jag HATAR sill och skit, men tanken var gullig, det gjorde fan min dag..!!

Jag gillar verkligen grannarna, dom är alltid så glada och trevliga, dom bästa jag haft, ever.. Och bra grannar växer då fan inte på träd, så man ska vara rädd om dom man har =)


Så nu sitter jag iaf här brevid millen och Pysen springer, han är så jävla duktig, 15 min avklarade (19 med uppvärmningen) och så har han ungefär 15 - 20 min kvar.. Han springer inte så fort, 4 km/h, men det blir ändå många steg för en liten plutt som han =)  Och går han inte ner i vikt innan 24:e juli, då lär jag ta honom till veterinären för att utreda om han lider av typ obotlig fetma eller nåt.. =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0