Operation: Weight loss..!!

Inte jag alltså, men Pysen..!!! I skrivande stund springer han på millen här brevid mig.. Vilken hejare han är då =) Snart är 23 min avklarade (om man ska räkna med 3 min uppvärmning innan tempot ökades), och snart saktar jag ner tempot i 10 min till.. Jag har bestämt mig för att INTE komma med en fet hund på utställning igen, och nästa är planerad till 24:e juli, så vi har ett tag på oss =)

Vi kastade boll några minuter innan millen oxå, men det var inte direkt bästa vädret, regnet hänger i luften.. Då är det mer än perfekt att ha en elmill.. Man slipper inte undan i det här hushållet vill jag lova.. Jo det gör man faktiskt, men det är om JAG inte orkar, haha..

Så när han är klar är det dags för nästa hund.. Tippan.. Det är operation: Weight loss! som gäller för henne med..


Pysen för 10 min sen..


Man behöööööver inte se road ut..







Men man behöööööver se CP ut  ;)






Knäppte månadens fulaste bild i Dalarna..



* Don´t mind muppens långfinger
* Don´t mind Extras påsjuke-look
* Don´t mind demonlooken hos båda två
* Don´t mind att mina djur kan konsten att se helt retarded ut, det kan annars kallas för charmigt..



Nehej, dags att låta Pysen varva ner på sakta tempo innan det är dags för "efter tränings kissen"..

Kommentarer
Postat av: chockox

fan så snygg o manlig sele han har ;)

hahahaha vilka muppar dom är på sista bilden ;)

2011-06-20 @ 21:47:31
Postat av: Madness

hahaha.. Vafan, selet ÄR snyggt, och han passar väldigt bra i rosa min lilla grabb.. haha..



Snyggaste retardona i byn ;)

2011-06-20 @ 23:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0