Så där ja...

..då var utställningsfröet planterat.. Jag som ALDRIG skulle bli en sån där som sprang på utställning, jag skulle aldrig bli en sån som bryr mig om vad andra tycker och tänker om min/mina hund/hundar.. Men si den gick jag bet på, jag BRYR mig, okej..?! Skjut mig, bind mig och släpa mig över en gropig väg efter bilen, jag ska fortsätta ställa ut Pysen lik förbannat =) Eller jag och jag, Marina får ställa han, jag hänger på och fotar och hejar, haha.. Det räcker fan gott och väl det..


Jo men så har ju Pysen fått ett WP-sele.. Jag slängde ihop ett igår (sydde alltså), så jävla fint det blev, och så pluttelitet, men jävla grabb å gilla det då! Han såg så stolt ut när han drog sin lilla kedja som vägde kanske 150 gram, haha.. Han gillade att få en uppgift, gick in stenhårt för det och försökte inte pina och lukta på ALLT!
SÅ det ska vi fortsätta med..


Nu finns oxå lightmaten hemma som jag beställde, så dett finns ingen återvända på hans jävla fetma.. Kände igenom honom idag, det finns MYCKET att ta av, han är ganska tjock framtid vid frambenen, man kunde greppa hur mkt som helst.. Så att bli smal och lite musklig, det är planen för tjocksmocken..
Synd att det är svårt att muskla en chi, och synd att när dom väl blir lite muskliga, så syns det iaf inte, för dom är inte släthåriga lixom.. jaja, bara man känner det så är jag nöjd, eller så får jag raka honom, haha..



Idag fick jag besök  <3  synd att det var så kort bara, men a,
det kommer fler chanser, snart hoppas jag
..


Fan idag har jag ätit skit.. jag älskar bullar och kakor, men det slutade jag ju äta för X antal veckor sen, men idag var det dags, skulle ju fika när jag fick besök idag.. Så jag roffade åt mig en bullbit, och inte fan var det gott heller..!! Jag hade suktat hela morgonen efter den där jävla bullen, och vilken besvikelse sen då..!!
Kakan var inte bättre den.. Smakade oxå skit.. var tvungen att prova en till efter ett tag, den va ganska äcklig den med.. Så nu har jag nästan fulla paket med ballerina och singoalla, och lite bulla.. Någon som vill ha, eller komma på fika och äta kanske..? Slå en signal ba så slår jag på kaffet =)

Iaf, sen åt jag middag och efter det fick jag så jääävla ont i magen.. Och ett tag efter det så ville bullfan ut igen.. Det rörde till i hela tarmen och ut kom bullen, fast den hade förvandlats till någon konstig brunaktig vätska, typ..
Och TROTS att det körde i tarmen så var jag ju tvungen att äta lite glass.. FAN OXÅ..!!
Så jag orkade inte äta nå kvällsäpplen som jag gör varje kväll =( Men jag tröck i mig en banan, alltid nåt iaf..

jag har iaf ångest nu.. magen svällde och jag mår kacka, både psykiskt och fysiskt..!! SCHIT OXÅ..


GOD NATT..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0