Surpuppor är dom allihopa..

Men gud vilken värme det är, ochjag håller mig inomhus, eller i skuggan när jag väl går ut, jag står inte UT när det är så stekhett.. Rättare sagt, huden står inte ut, pga. krämerna bränner jag sönder ansiktet.. buhu buhu..
Men det kan vara schysst att gå blek en sommar, eller hur..? ;)


Det var så hett här om dagen att jag kastade i Pysen i poolen, eller kastade gjorde jag ju inte, men a.. Han uppskattade inte riiiktigt det kalla vattnet, och simmade som han hade panik, så det där får vi öva på..
han gillade iaf sen när jag satte honom på gräsmattan igen så kan fick torka, då blev han ju inte så varm i solen, för den där lilla killen, svart som han är, har liiite svårt att hålla sig i skuggan..


Pysens lilla simtur..




En inte så överdrivet nöjd liten kille..  ;)



Han var som tur var inte sur så länge ;)

Verkar som om jag sett ett mönster med tjuriga hundar på sista tiden.. haha..
Extra blev i söndags angripen av mygg och bromsar, och hade stoooora jävla bölder över HELA sig.. Hon kliade som en tok och var väldigt besvärad av det.. Eftersom jag inte hade nån medicin eller så att ge henne mot klådan så skickade jag in na i duschen.. Det hjälpte bra, hon slutade att klia och bölderna la sig, så jag gjordeju henne en tjänst, men hon verkade inte vilja förstå det, för hon som annars är så överdrivet och äckligt glad var INTE så road i duschen..



Surpuppa  ;)




Nu är det ändå 20 grader i poolen, så Pysen ska nog få simma idag, veresig han vill eller ej.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0