En annan dag..

Så där, då var platysarna INTE min magont nå mer, för dom har flyttat, woohoo =) Hoppas dom blir uppätna..
Nu får vi ju se om vi hittar någon schysst djuraffär i Uppsala så vi kan köpa lite nya fiskar, ser aninen töntigt ut med 4 SMÅ fiskar i ett 63 L akvarium =P

Innan vi drar till Uppsala ska jag ut och promenera med Tesse, skönt att hon är sjukskriven nu, så man kan gå på dagen istället för kvällen.. Blir bara en vända för Pysen.. Tippan får jag ta på en promenix när jag är hemma från uppsala, och Extra får kuta på millen, låter fan som en bra plan det =)

haha, jag är fan gaaaanska så värdelös.. Sockertorsk som jag är så skulle jag sluta äta godis, inte dricka så mycket te (jag har nämligen sjukt mkt socker i mitt te) och ja, äta mer frukt.. Gick ju jätte bra, klämde i mig en liten kopp te i går morse, åt tre kiwis, sen inget mer så.. Kändes bra hela dagen tills jag blev så sjuuuukt sugen på ett påskgodis.. Eftersom jag ändå skulle handla lite så tänkte jag att jag köper bara lite, och kanske skippar tekoppen till kvällen istället.. Dom hade inte fått in godiset, jag blev så deppig att jag var tvungen att köpa något annat, haha..
Så det var ju inte så lyckat när jag åt mitt jävla godis, OCH drack min jävla kopp med te.. =P

Som tur är "tog jag mig i kragen" och hällde ut godiset, inte allt, men lite iaf.. Men det var egentligen för att jag hade fått ett hårstrå i munnen, då kändes resterande godis ganska så äckligt..  =/

Nej, jag vet, jag är inte tjock, jag behöööööööver inte gå ner i vikt, men jag VILL, okej..? Så pappa och Titti behöver inte kommentera det, tack  =P

Kommentarer
Postat av: Jelena

Jag har också dragit ner på sockret och det går riktigt bra. Har gett mig fan på att jag ska gå ner lite åtminstonde. Nu gäller det bara att ta tag i motionen. :D

2011-03-30 @ 10:27:05
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ja det är verkligen så jag känner!

Jag velar fram och tillbaka och vill skita i det bara för att jag blir så jävla stressad.



Men ja, det kommer nog gå bra.

Tack så mycket rara du :)

2011-03-30 @ 14:05:12
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: faster

Snälla Jonte lilla.Som du vet så kommenterar jag aldrig något:Alla får göra som dom vil.Men du är inte tjock,tänk på tänderna.Kram

2011-03-30 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0