I need a pooper-scooper..!

Mina ögon är verkligen INTE gjorda för att använda linser, what a bummer =(
Det är suddigt, trots att det är samma styrka som brillorna, och dom sitter lixom inte så bra som dom bör.. Så mina linskarriär slutade lixom där den började, som jag befarade.. Kanske, KANSKE, blir det bättre när jag vänjer mig, så jag krigar på.. Har ju ändå fått 4 paket med linser från optikern som ingick i priset, så ja, jag kommer använda upp dom..

Idag ska jag se om akvariumet kommit in, så Adolf & CO får flytta, igen.. Kärringen skulle ju ringa mig imorse, men det hände ju inte, som vanligt.. Det är flera ggr hon ska ha ringt mig när hon får in saker jag beställt eller varit nyfiken på, men inte en enda gång har hon faktiskt gjort det, så det är lite tröttsamt, men hon har mycket bättre priser än alla andra, så det får väl vara värt det ändå..

Hoppas det har varit, eller rättare sagt ÄR bra väder i Åre idag, pappa och onkel har inte haft sån tur med vädret hittills och knappt åkt nåt, så idag hoppas vi att det är bättre så inte resan var helt i onödan..
Men skönt och kul för dom att få komma iväg och göra ngt, även om vädret varit ganska ostabilt..

Skönt väder här idag iaf, ingen direkt som så, förutom i morse, men det är ändå över +10 ute, så nu fan smälter skitsnön fort.. Nackdelen är ju att jag missat några dogpoops på tomten som kommer fram nu.. Är ju bara att ta bort dom, men jag trodde verkligen att jag fått bort allt innan..

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Haha, fan vad bra att min torra humor uppskattas.

Nu blev jag glad vettö! (Y) :D

2011-03-23 @ 20:03:56
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0