Jaha, då gör vi ett nytt försök då..

Linserna som optikern beställde till mig ska jag idag prova och se om dom är bättre.. Jag har inte så höga förhoppningar, men men, vi må si.. Inte har jag tränat ngt med blinkreflexen heller som jag skulle, gud, jag är så himla busig, fnizz.. =P

Överallt pratar folk om att dom deklarerat och vet exakt vad dom får tillbaka på skatten osv.. Är det bara JAG som inte kan deklarera..? När jag ska logga in på skatteverket och göra det så går det inte, står bara att det inte finns någon förtryckt blankett, jaha, och det betyder VADÅ..?????
Jävla piss skatteverket.. Inte nog med att dom ska sno massa pengar av en, flera ggr om, så får man inte ens deklarera..!! Jävla as..

Fan oxå, nu började det klia som bara den i ena ögat, det kan stjälpa hela starten på linskarriären, har ju iofs 35 min på mig, det kanske hinner gå över, om man har tuuuuuuur =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0