Jävla skitkärring..

Otippat att kärringen från djuraffären inte ringde..? Inte ett jävla dugg.
När jag var förbi hade hon ju ljugit om när akvarierna skulle komma, så nu sa hon IGEN att hon ska höra av sig.. Kan nog se mig om i arslet efter det samtalet.. Fan jag blir så jävla sur..
Så det vart ju inget akvarium idag, typiskt..

Var iaf ut på en lång och dryg promenad idag, ja den var dryg för att det blåste så in i helvete, och ont i örat fick jag oxå, det fattades ju lixom bara det.. Pysen blev trött iaf, och jag är stel och kall om händerna förfatarande, och det var ändå 1½ timme sen jag kom hem.. jojo, vad gör man inte för dom små liven..

Nu kan jag iaf sitta på mitt arsle resten av kvällen, och inte ha dåligt samvete en enda gång =)




Guuud, jag måste ju göra klart armen snart oxå..! Kul att jag är världs sämst att ta tag i saker =P

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har nog rätt ja.

Vi "låter" ganska lika när vi skriver, haha.

2011-03-23 @ 23:38:55
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Haha, samma här!

Vissa saker skriver jag verkligen inte i bloggen, jag sorterar lite fint vad jag kan och inte kan skriva.

(Det går väl sådär ibland)



Scheisse, two of a kind.

Haha, läskigt :D

2011-03-24 @ 12:29:27
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0