Nej nu jävlar..!!

Visst fan är det härligt när saker och ting går som det ska..? Det måste det vara iaf, tyvärr har jag aldrig upplevt det då ALLT tamigfan ska strula för mig, jämt..!!

Idag vart det ett akvarium, från en annan affär, skit bra priser på större "byttor" än den jag hade "beställt" från virrpannan.. Drog med pappa och Tesse till Bromma Zoo, köper akvariet och lite fiskar, fler platysar eftersom jag hade tre som funka toppen bra med Adolf, och en kamphona, till Adolf..
Platysar är fredliga fiskar så det går väl bra med Adolf, eftersom de tre jag skaffade direkt efter honom funka skit bra med honom.. Jo men VISST.. Dom nya platysarna är ju för fan monster..!!

Slet sönder Adolfs fenor, han är SKIT ful nu.. Honom fick jag ju såklart flytta på när jag såg hur dom gav sig på honom, dom där nya jävla asen.. När han lämnat akvariet så gav dom sig på kamphonan, så jag fiskade upp henne oxå och tänkte att hon får bo med Adolf.. Nej men då börjar HON ge sig på Adolf och sliter sönder honom lite till..!! Jävla fisk helvete..!!

Då fick jag nog, tog honan och kastade tillbaka henne till monsterplatysarna.. Dom får väl ha ihjäl na då om dom vill, I don´t give a shit kan jag ju säga, bara ingen ger sig på min pärla Adolf..!! Av nån sjuk anledning låter dom bli honan nu, ger sig inte på henne mer, märkligt..

Så Adolf bor i ett litet pytte nu, men han trivs bra där, för han gillade inte pumpen i nya akvariet..
Men han är inte alls lika sällskaplig längre, dom har förstört honom, platysarna from hell..!!
Tesse har ganska elaka fiskar i sin tank, så dom nya (8 st) monstren får flytta till henne och får förhoppningsvis smaka på sin egen medicin, eller blir ätna, jag vill iaf fan inte ha dom.. Inte undra på att dom va så jävla billiga då, muterade jävla skit fiskar..!

Nu ser det ut som bara fan i akvariet, tomt och jävligt, lär ha några nya, lite större firrar.. Aldrig mer ska jag köpa billiga platysar..!! Det var en "dyr" läxa det där, inge dyr i pengar, men fan, man får gå den hårda vägen ibland, och jag får göra det varje gång.. Helvete.. Borde ha bara kottar och stenar i akvariet, dom kan ju iaf inte ta kål på varandra..

Kommentarer
Postat av: Jelena

Åh nej stackars Adolf. Hoppas han inte får allt för mycket men.

Puss

2011-03-28 @ 22:22:09
Postat av: Malin

SV: Det är min dumma hjärna som bråkar med mig bara, och det börjar bli förjävla jobbigt :/

2011-03-28 @ 23:31:35
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Madness

Syster, han är inte alls sig själv längre =( Kommer inte fram på samma vis när man kikar på honom, ligger mest vid växten och trycker.. jag ångrar fan HELA den här dagen.. Stackars stackars lilla Adolf =( Puss puss

2011-03-28 @ 23:50:09
Postat av: annsoh

Hej! Fin blogg! Keep it up sweety!

2011-03-29 @ 00:31:05
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Tack så mycket rara du!



Du får krama? Adolf från mig.

2011-03-29 @ 01:03:41
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0