Nu är jag inte så sur längre =)

Jag kilade över till Tesse och spydde lite galla över Dagens Fitta, sen kändes det bättre..
Dessutom fick jag en födelsedagspresent, i efterskott.. Fan hon slog på stort, kändes lite konstigt alltså, för vi snackar inte nån hundrig eller så i kostnad, utan mycket mer än så.. Fick massa dyra saker som parfym, smycken, en bok som prislappen satt kvar på - och den var inte så billig, och annat som oxå kostar en del..
Men glad blev jag, som bara den =) Dagen kändes lixom inte lättare då, fast Dagens Fitta malde i bakhuvudet ändå.. Spott och fräs..

Drog till djuraffären, och tro fan  inte att akvarierna inte kommit ÄNN..!! Jag blev så jävla less att jag hade lust att dunka ner kärringens skalle i disken och pissa i akvariet hon hade där brevid.. Men det är ju bara sånt där argtänkande som fladdrar förbi en sekund eller så.. Skulle ju aldrig någonsin göra en sån sak.. Kanske KANSKE skulle jag kunna pinka i någons akvarium, tror jag.. Men jag undrar om man måste pinka i ett saltvattensakvarium då, eller är pink salt förresten..? Superkollen lixom..

Usch, jag låter ju ganska så dum i huvudet, och det är jag oxå, men mycket jag yttrar mig om är bara tänk, och man är väl inte dum i huvudet för att man tänker..? Som man säger "Man är inte bög för att man suger av en kompis.."  Är ju ungefär samma med mitt tänk, är ju inte dum i skallen för det, bara lite lagom dingdong, men det är bara schysst... man ska inte vara som alla andra, tråkiga medelmåttor..

Skit i det nu, hon sa iaf att nästa vecka, då skulle dom komma, det looovade hon, och för att jag väntat så länge och bla bla bla så skulle jag få ett JÄTTE BRA pris..! Ja det tror jag när jag ser det, ungefär, för så virrig som hon är så glömmer hon nog bort det samma sekund jag sätter foten utanför butiken.. Meeeeen, jag kan ju hoppas iaf =)

Aptiten är ju som bortblåst, igen.. jag äter ju, får ju tvinga i mig, men ingenting är gott, jo, kesella med hallonkräm, men inget annat lixom lockar direkt.. Ändå tröck jag i mig 2½ våffla idag, bara för att lixom, har äntligen ett våffeljärn och det råkar vara våffeldagen, lägligt..
Kan ju inte leva på kesella och kräm..
Jag som hade så stora planer för mitt tränande nu, men det går ju inte att träna när man inte äter som man ska, eller går och går, klart det går, men det som att ha på sig trosorna bakochfram, dom skär in i arslet, det är obekvämt, jobbigt och man tröttnar tillslut..


Usch nu kom tröttheten äntligen, får se om det funkar att ligga ner och sova inatt, eller om det blir en sittnatt med gamnacke =/  God natt..!

Kommentarer
Postat av: younameit

hahahahahahaha o lite till hahahahahahaha

2011-03-26 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0