Skit internet..!!

Fan alltid är det nåt som ska strula..! jag hatar mitt förbannade internet.. Skaffa aldrig mobilt bredband, det suger..!! Det har strulat som bara den senaste veckorna, jag har fan fått nog.. Tyvärr kan jag ju inte göra så mycket åt det heller  =( så jag får sitta här och svära, slå näven i bordet och slita mig i håret..

Jag har banne mig en ganska värdelös hund, lilla Extra.. Såg att hon spanade in något i morse, och jag kollade jag med, var ju nyfiken, så ser jag att det springer en STOR jävla spindel över mattan..!! VAFAN..
Hundfan bara ligger där och gluttar och gör ingenting, så jag får kuta upp, med hjärtat i halsen, slå ihjäl fanskapet och sen torka upp resterna.. Jag vet ju att spindeln är död, men någonstans i min dingdong-hjärna får jag för mig att den spelar död bara och kommer börja leva när jag slevar upp sörjan, kryper upp på min arm och skrämmer livet ur mig..!! USCH.. Spindlar är fan satans djur, spindlar och myror och alla andra kryp..
Gud jag ryser så nästan håren på armarna trillar av.. BLÄ..

Ska ju inte kasta skit på Extra, hon är ju min gulligull, men jag tycker nog att hon är ganska värdelös när hon låter en inkräktare valsa över mattan sådär..

Jag har terapi idag, känner mig så jävla opepp, jag vill inte bota fobin just nu, det är för mkt jobb, jag behöver ju bli bättre, men jag vet inte om jag har viljestyrka och mod nog.. Känns bara som om jag går dit och sitter av tiden, nickar åt det dom säger utan att lyssna, går med på alla förslag och ljuger ihop att "Ja, det ska jag verkligen prova, det kommer bli svårt, men jag ska iaf PROVA.." Who am I kidding..? Jag vet ju med mig själv att det läxan jag får, det kommer jag ju aldrig att göra, men det känns bättre om jag sitter där och låtsas..
Jag är fan ganska värdelös, haha, men det gör ingenting, för jag är ju iaf medveten om det  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0