Tid för förändring..

Idag bar det av till Uppsala.. Hade en tid hos hudläkaren, och på min kallelse stod det torsdag 30/3, det upptäckte jag såklart när vi skulle åka, men jag chansade och tänkte att dom skrev bara fel veckodag.. Men ack så fel jag hade, för jag skulle vara där i morgon.. Men det är bra när man går till privatläkare, för då blir man inköämd då dom tycker att man inte ska ha åkt nästan 1 timme helt i onödan.. =)
Så jag och pappa fick spankulera runt på stan ett tag.. Var inte så mkt att se så vi gjorde stan på typ 10 minuter, så upphetsande är Uppsala.. =P

Så nu ska vi se om min medicin har ngn verkar.. Jag satte in en hormonspiral för 4 år sen, och en av biverkningarna är dålig hy, och jag åkte ju på den, såklart.. Det ska oxå gå över, men inte i mitt fall, såklart.. Från att haft fin hy när alla andra i min ålder hade acne, till det här.. Är inte mycket så, betydligt mindre än många hade i tonåren, men ÄNDÅ..!! Så nu ska jag äta antibiotika och smörja nyllet med krämer morgon och kväll i 3-6 månader.. Spännande.. =)

På vägen hem stannade vi på en djuraffär och köpte nya fiskar.. 21 st med malarna inräknade, 700 spänn, pappa fick lätta på lädret.. hahaha.. tack pappa..
Det vart lite olika fiskar, men några var mollysar, några svarta och några vita, och lite olika slöjstjärtar och en golfbolls slöjstjärt, så coool.. =)
Iaf, svarta mollysarna attackerade ena svarta slöjstjärten, som fan, då vart jag så jävla sne att jag spolade ner fanskapet i toan, för jag trodde det bara var EN som va cå mongo, men nej då, för när den spolade jäveln var borta så fortsatte dom andra.. Jävla PISSfiskar.. Plockade ur dom så får dom bo i en cylinder tills imorn, för dom får oxå flytta till Tesse, kan ju inte ha elakingar.. Hit kommer istället hennes söndertuggade slöjisar, byteshandel lixom.. Jag verkar ha samma otur med mina fiskar som jag har med hundarna, jävla helvete..

Men nu har jag inte kvar sån dum jävel iaf, alla trivs bra nu och är snälla med varandra.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0