Alla klipp är bra klipp..

Igår gjorde jag ett AS bra klipp, ett nytt akvarium till köket för typ inga pengar alls.. Det jag har där har börjat släppa i siliconet på ett ställe, så det är väl bara en tidsfråga innan skiten börjar läcka..
Jag är nöjd, fiskarna kommer bli nöjd eftersom det kommer ge dom mer plats, frid och fröjd =)

Annars så är väl vintern på väg nu, ogillar det starkt.. Enda bra med årstiden är att man kan ha mössa utan att folk undrar om man är dum i skann.. Annars är det ingen hit..
Men jag är nöjd sålänge det inte kommer nån snö, hoppas det blir en snöfri, eller jävligt snögles vinter iaf..

Jo  men så ska det krattas nu.. Jippie, verkligen.. Det måste ju göras hur jävla sugigt det än är..
kanske borde anställa någon som jobbar för köttbullar, Extra var ju inte till ngn hjälp iaf, odugling..

Men hon är go ändå..

Kommentarer
Postat av: younameit

Bra klipp gillas!!



Mössa är guld!



Kratta löv suger pung haha :) o Extra e smart minsann :))

2011-11-19 @ 00:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0