Eat shit and die you stupid fuck..

Tänk att man tror att man känner folk, helst personer man kännt i ungefär 14 år.. Och när man tror att man är ganska trygg i vänskapen så sliter någon bort mattan under fötterna på en..
Det var kort och gott som en jävla käftsmäll..!!

Personen i fråga menar att jag haft fel, det var inte alls riktat till mig, men när en annars gullig och rar person plötsligt är kort och kall, från ingenstans, då litar jag hellre på min magkänsla som förövrigt oftast brukar stämma..
Att det sen sköttes på ett vidrigt sätt, dagisnivå, gör inte saken bättre heller..

Det är trist, känns riktigt jävligt, för det kom som en blixt från klar himmel.. Men samtidigt så känns det bra, nu har personen visat sina riktiga färger, och det kommer ALDRIG bli som förr, även om jag i detta fall faktiskt missuppfattat det hela.. Att gå från varm till kall över en natt, mer eller mindre, då är det kört..

Jag vill inte skaffa mig nå fler eller nya vänner, man blir huggen i ryggen på något vis tids nog iaf..
Dom få jag har nu, och det ska gudarna veta - dom är verkligen FÅ, dom räcker, även fast jag knappt träffar dom..


Så, ni vänner (och familj), ni som är ÄKTA, ni ska veta att ni är guld värd för mig <3

Kommentarer
Postat av: younameit

Du vet vart jag finns om du behöver snacka eller vad som <3

2011-11-01 @ 22:35:15
Postat av: younameit

Du vet vart jag finns om du behöver snacka eller vad som <3

2011-11-01 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0